Πώς θα βγείτε κερδισμένοι όταν ψωνίζετε σε εμπορικά κέντρα

Πώς θα βγείτε κερδισμένοι όταν ψωνίζετε σε εμπορικά κέντρα

Υπάρχει μια πεποίθηση ότι ψωνίζοντας σε εμπορικά κέντρα δεν εξοικονομείτε χρήματα. Πρόκειται ή για παρεξήγηση ή για λάθος χειρισμούς. Τα εμπορικά κέντρα είναι αρκετά ανταγωνιστικά στις τιμές τους και στην προώθηση των προϊόντων τους. Μάλιστα, ακριβώς το γεγονός ότι έχουν τον ανταγωνισμό στη διπλανή πόρτα ή στον πιο κάτω όροφο, φροντίζουν ώστε να ανανεώνουν το περιεχόμενό τους με νέες αφίξεις, βάζοντας σε χαμηλότερη τιμή τις παλιές. Κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι κάνουν εκπτώσεις σε προϊόντα προηγούμενης σεζόν αλλά σε προϊόντα της τρέχουσας σεζόν και πολλές φορές της περασμένης εβδομάδας… Ας δούμε με ποιον τρόπο μπορείτε να βγείτε κερδισμένοι όταν ψωνίζετε σε εμπορικά κέντρα.

Όπως προαναφέραμε, στα εμπορικά κέντρα οι νέες αφίξεις προϊόντων διαδέχονται η μια την άλλη πολύ γρήγορα για λόγους ανταγωνισμού. Κάπως έτσι, δεν αποκλείεται να βρείτε προϊόντα με έκπτωση και μεγαλύτερη του 50% τα οποία δεν είναι ούτε ξεπερασμένα, ούτε παλιά. Ακόμη, πολλά εμπορικά κέντρα ακολουθούν δικές τους πολιτικές όπως για παράδειγμα να σας επιστρέφουν τον φόρο μιας αγοράς που πραγματοποιήσατε ως έκπτωση στην επόμενη αγορά εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος. Ή να σας δίνουν κουπόνια και δωροεπιταγές μετά από τη συγκέντρωση ενός ορισμένου ποσού αγορών, τις οποίες μπορείτε να εξαργυρώσετε ως έκπτωση σε επόμενες αγορές σας εντός ενός χρονικού διαστήματος που αναγράφεται συνήθως πάνω στην δωροεπιταγή σας.

Όταν η τοποθεσία ενός εμπορικού κέντρου και τα καταστήματα που υπάρχουν σε αυτό, σας εξυπηρετούν, τότε έχει νόημα να το ακολουθήσετε στα social media και να εγγραφείτε στο ενημερωτικό τους newsletter, προκειμένου να ενημερώνεστε για διάφορες καμπάνιες τους ή χρονικά διαστήματα στα οποία κάνουν εκπτώσεις ή έχουν προσφορές χωρίς απαραίτητα να είναι γενικευμένη περίοδος εκπτώσεων για την αγορά. Κάτι τέτοιο αποτελεί πρωτοβουλία πολλών εμπορικών κέντρων που θέλουν σε άσχετες περιόδους να ανεβάσουν τον τζίρο τους και να αποκτήσουν νέους πελάτες.

Τέλος, πολλές τράπεζες έχουν συμβάσεις με εμπορικά κέντρα. Κάπως έτσι, αν χρησιμοποιείτε κάποια προϊόντα αυτών των τραπεζών –όπως για παράδειγμα πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες- μπορείτε να επωφεληθείτε από εκπτώσεις, προσφορές και προωθητικές ενέργειες που πραγματοποιούν αυτά τα εμπορικά κέντρα για τους κατόχους αυτών των καρτών.

Share This

Leave a Comment