Black Friday: τι να προσέξετε πριν την αγορά τηλεόρασης

Black Friday: τι να προσέξετε πριν την αγορά τηλεόρασης

Η βασίλισσα των εκπτώσεων δεν είναι άλλη από την Black Friday που για το 2018 αναμένεται στις 23 Νοεμβρίου. Μέρα όπου οι εμπορικές επιχειρήσεις φορούν τα καλά τους για να υποδεχθούν το αγοραστικό κοινό, με προσφορές και εκπτώσεις. Οι ευκαιρίες πολλές όχι όμως λίγες και οι παγίδες, αφού αρκετοί εκμεταλλευόμενοι την ατμόσφαιρα γιορτής της ημέρας, προσπαθούν να περάσουν ως σημαντικές εκπτώσεις ποσοστά πολύ χαμηλά από την αρχική τιμή ή να τις παρουσιάσουν ως μεγάλες με διάφορα τεχνάσματα. Και δεν είναι μόνο αυτό… Υπάρχουν και τα μη αξιόπιστα καταστήματα που βγαίνουν πολύ ανταγωνιστικά μπροστά, με αποτέλεσμα ο πελάτης που θα τα εμπιστευθεί να αντιμετωπίσει σοβαρότατα προβλήματα στη συνέχεια με την εγγύηση ή ακόμη με την ποιότητα του προϊόντος που θα αγοράσει.

Η τηλεόραση για παράδειγμα, είναι μια συσκευή που εδώ και πολλά χρόνια δεν λείπει από κανένα σπίτι, από κανένα γραφείο ή κατάστημα. Συχνά, μία τηλεόραση δεν είναι αρκετή, με αποτέλεσμα κάθε χώρος να έχει και 2 ή και 3 από αυτές. Εύλογα, λοιπόν, μια τηλεόραση αποτελεί προτεραιότητα του καταναλωτικού κοινού της Black Friday, εξαιτίας του μεγάλου κόστους της. Τι πρέπει να προσέξει όμως κάποιος που θέλει να αγοράσει μια τηλεόραση την Black Friday;

Αρχικά, ο αγοραστής πρέπει να κάνει μια σοβαρή έρευνα αγοράς. Έχοντας υπόψη το budget που μπορεί να διαθέσει για την απόκτηση της τηλεόρασης, στη συνέχεια πρέπει να βρει την καλύτερη δυνατή πρόταση σ’ αυτά τα χρήματα. Πρέπει περίπου να έχει στο μυαλό του για ποια χρήση προορίζεται η τηλεόραση. Σε ποιον χώρο απευθύνεται αφού κάπως έτσι θα αποφασίσει και το μέγεθος τηλεόρασης που χρειάζεται. Μια πολύ μεγάλη τηλεόραση σε μικρό χώρο είναι λάθος για την όραση ακριβώς όπως και το αντίστροφο. Ο αγοραστής θα πρέπει να λάβει υπόψη πόσα άτομα θα βλέπουν τηλεόραση και φυσικά την απόσταση θέασης. Η ελάχιστη απόσταση θα πρέπει να είναι1,5 φορά το μέγεθος της οθόνης και η μέγιστη το πολύ 2 ή 3 φορές. Σειρά έχουν η ανάλυση οθόνης (Full HD, 4K), το αν θα επιλέξει smart TV δηλαδή τηλεόραση με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Ακόμη, αν θέλει ίσια ή κυρτή τηλεόραση που είναι τάση και φυσικά αν θέλει τη δυνατότητα να βλέπει 3D από την τηλεόραση αυτή.

Με κριτήριο όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κάνει μια σοβαρή έρευνα αγοράς για να καταλήξει σε 2ή3 μοντέλα που εξυπηρετούν αυτές τις ανάγκες. Στη συνέχεια πρέπει να αναζητήσει τη μεγαλύτερη έκπτωση συνυπολογίζοντας όμως από ποια αρχική τιμή έχει γίνει αυτή η έκπτωση. Κάποιος μπορεί να ανακοινώσει έκπτωση 40% σε ένα προϊόν με αρχική τιμή πολύ μεγαλύτερη από όμοιό του με έκπτωση 20% αλλά από πολύ χαμηλότερη αρχική τιμή. Στην περίπτωση δε της μικροδιαφοράς στις τελικές τιμές (δηλαδή στις τιμές με την έκπτωση), την επιλογή καταστήματος ας κάνει η αξιοπιστία. Επιλέγουμε το κατάστημα που έχει αφήσει δείγμα γραφής στην αγορά. Το κατάστημα που θα μας δώσει πιστοποιητικά και εγγυήσεις για το προϊόν και φυσικά το κατάστημα που ξέρουμε ότι θα είναι εκεί και την επόμενη μέρα.

Share This

Leave a Comment