Black Friday Ελλάδα 2018

Black Friday Ελλάδα 2018

Η «βασίλισσα» των εκπτώσεων δεν είναι άλλη από τη Black Friday. Πρόκειται για τη μέρα που τα εμπορικά καταστήματα κάνουν γενναίες εκπτώσεις προκειμένου να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων κατά την Black Friday είναι πάντα εντυπωσιακά μεγάλος και γι’ αυτό όλοι συμμετέχουν σε αυτήν. Άλλωστε, αν κοιτάξουμε την ιστορία γύρω από τη Black Friday, θα διαπιστώσουμε ότι και το όνομά της συνάρτηση τζίρου είναι. Στο παρελθόν το κόκκινο μελάνι σηματοδοτούσε τις κακές σε τζίρο μέρες ενώ το μαύρο τις καλές! Γι’ αυτό και η μεγάλη αυτή μέρα των εκπτώσεων ονομάστηκε Black Friday (Μαύρη Παρασκευή).

Η Black Friday 2018, θα πραγματοποιηθεί στις 23 Νοεμβρίου με τα εμπορικά καταστήματα να φορούν τα καλά τους για να υποδεχθούν τους επισκέπτες – υποψήφιους αγοραστές σε ατμόσφαιρα γιορτής. Οι προσφορές και οι προτάσεις από την πλευρά των εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων, θα ξεκινήσουν μέρες πριν να εμφανίζονται στα newsletters ή στα διαφημιστικά έντυπα, προκειμένου οι υποψήφιοι αγοραστές να κάνουν τον προγραμματισμό τους. Μάλιστα, το γεγονός ότι το καταναλωτικό κοινό γίνεται όλο και πιο «έτοιμο», αλλάζει πίστα στην «συναλλαγή» μεταξύ καταστημάτων και καταναλωτών. Τι εννοούμε με αυτό; Οι καταναλωτές έχουν πλέον εκπαιδευτεί και δεν αγοράζουν κάτι με κλειστά μάτια, ενθουσιασμένοι ίσως από το μεγάλο ποσοστό της έκπτωσης που ανακοινώνει μια επιχείρηση. Οι καταναλωτές σήμερα ψάχνουν και ψάχνουν πολύ. Κάνουν συγκρίσεις με τις τιμές και τις εκπτώσεις του εξωτερικού και οργανώνονται σε forums προκειμένου να ανταλλάξουν τις απόψεις τους. Τα τελευταία χρόνια η Black Friday είναι μια μέρα, η συζήτηση της οποίας ξεκινά μήνες πριν και συνεχίζεται μέρες μετά. Για τους λάτρεις της Τεχνολογίας άλλωστε, είναι εμπειρία το να βρουν το καλύτερο και πιο εξελιγμένο προϊόν στην καλύτερη δυνατή τιμή και να επικοινωνήσουν στους φίλους τους πώς κινήθηκαν για να το εντοπίσουν μέσα στις χιλιάδες προτάσεις των προσφορών.

Η Black Friday είναι μια ωραία μέρα αγορών. Μια μέρα που ο καταναλωτής ξέρει ότι το budget του «θα πιάσει τόπο» με τρόπο που να έχει νόημα αν κινηθεί προσεκτικά. Η ιστορία της Black Friday στη χώρα μας ευτυχώς ως τώρα δεν μας έχει δείξει γελοιότητες του εξωτερικού με ανθρώπους να σχηματίζουν ουρές ώρες πριν το άνοιγμα των καταστημάτων ή ακόμη και να κοιμούνται σε υπνόσακους έξω από αυτά.

Ούτε φυσικά έχουμε δει να σπρώχνονται, να τσακώνονται και να χειροδικούν πάνω από μια συσκευασία. Ελπίζουμε ότι δεν θα το δούμε αυτό ούτε φέτος. Πολιτισμός πάνω απ’ όλα!

 

Share This

Leave a Comment